info@telsat.net.pl

   

           Telekomunikacja dla Twojej Firmy                      tel.  22 292 55 00

                                                                    Sklep internetowy ::  Strona Główna  :: Usługi  ::  Kontakt  ::  Linki  ::  Pobierz pliki

Produkty

AASTRA ERICSSON BUSINESSPHONE 50

Centralki Ericsson/Aastra

   BusinessPhone 50
  
BusinessPhone 250
  
BusinessPhone 128i
  
Telefony Dialog cyfrowe
  
Telefony Dialog Analogowe
  
Cordless-Dect / IP Dect
  
Telefony Dect / IP Dect
   Telefony IP

Centralki Panasonic

   KX-TEA308
  
KX-TES 824
  
KX-TEM824

   KX-TDA100
   KX-TDA200

Telefony Dalekiego Zasięgu

   EnGenius Ep801
   EnGenius Ep802
   Słuchawka  EP800H
   Anteny

Bramki GSM

   Analogowe
   Isdn
   Voip

Taryfikacja

   Bufory BU
   Aplikacje
   Zestawy

Domofony do central

   Helios
   Helios IP


Sprzęt używany

BP50 BP250 Charakterystyka Funkcje Rozszerzenia Funkcje numerów wewnętrznych Dane techniczne

kody produktów

BusinessPhone 50 najbardziej niezawodny system telefoniczny w swojej klasie

To nie tylko centrala to już legenda

Sprawdź dostępność tego sprzętu w naszym

sklepie internetowym  >>>>>

TECHNOLOGIA KTÓRA NIE PODDAŁA SIE ''BYLE''JAKOŚCI TANICH PRODUKTÓW
Profesjonalny
cyfrowy system telefoniczny obsługujący od 8 do 64 abonentów

Prowadzimy konserwację i obsługę tych systemów

BusinessPhone 50 jest wysokiej klasy cyfrowym systemem telefonicznym przeznaczonym dla firm korzystających z 8 do 64 numerów wewnętrznych.
Umieszczony w jednej małej obudowie system BusinessPhone 50 posiada funkcje i własności oferowane zazwyczaj przez większe i droższe systemy. Należą do nich: możliwość dołączania linii ISDN, bezprzewodowe numery wewnętrzne, inteligentny system komunikatów głosowych, możliwość integracji z komputerem, funkcje centrum połączeniowego (Call Centre - nie mające swojego odpowiednika w systemach tej klasy innych producentów) oraz możliwość tworzenia prywatnych sieci cyfrowych łączących biura/ oddziały zlokalizowane w różnych miejscach.

BusinessPhone 50 jest systemem modularnym - może więc być precyzyjnie dostosowywany do aktualnych potrzeb i wymagań teleinformatycznych użytkownika, ponadto w dowolnej chwili może być rozbudowywany o nowe wyposażenia lub funkcje.

Zajmujący niewiele miejsca, cyfrowy system telefoniczny BusinesPhone 50, stanowi rdzeń biurowego systemu łączności wysokiej jakości, będącego ekonomicznym rozwiązaniem dla instytucji wykorzystujących w jednym miejscu, na przykład w oddziale terenowym, od 8 do 64 numerów wewnętrznych.
Rozwiązanie to zostało specjalnie zaprojektowane w taki sposób, aby mogło podołać szybko zmieniającym się wymaganiom, jakim muszą sprostać firmy, w których liczy się elastyczność i szybkość działania oraz aby umożliwiało firmom,  składającym się z szeregu oddziałów,

uzyskanie tego samego, wysokiego, stopnia funkcjonalności w całej sieci, realizowanego za pomocą central abonenckich o optymalnie dobranych konfiguracjach. Zarówno wyposażenie sprzętowe jak i oprogramowanie systemu BusinessPhone mają postać modułów. W pełni funkcjonalny system telefoniczny składa się tylko z dwóch kart, umieszczonych w obudowie, która posiada jeszcze 3 wolne gniazda (sloty) dla dodatkowego wyposażenia . Rozwiązanie to charakteryzuje się niespotykaną możliwością rozbudowy oraz uniwersalną funkcjonolnością. W dowolnej chwili można zwiększać pojemność systemu oraz dodawać nowe funkcje uzasadniając w ten sposób początkowy wydatek.

System BusinessPhone 50 jest w pełni przygotowany do obsługi "Voice-over IP" (transmisji przekazów głosowych po sieci komputerowej z wykorzystaniem protokołu internetowego) ze strategią migracji w kierunku dodatkowego interfejsu - zintegrowanej karty VoIP.

Stosując różne kombinacje modułów sprzętowych oraz oprogramowania, system BusinessPhone 50 można skonfigurować w postaci:

  • centrali abonenckiej obsługiwanej przez operatora,
  • systemu pracującego bez centralnego operatora ("key system"),
  • kilku central abonenckich, które mogą obsługiwać kilka oddzielnych firm lub ich oddziały,
  • systemu automatycznego rozdziału wywołań ACD (Automated Call Distribution), 
  • kombinacji dowolnego z podanych powyżej systemów.

Pakiety sieciowe pozwalają również na integrowanie systemów BusinessPhone 50 do postaci  cyfrowych sieci korporacyjnych, łączących różne miejsca, które mogą być obsługiwane przez systemy  BusinessPhone 50 lub centrale abonenckie innego typu posiadające takie możliwości.

System BusinessPhone 50 posiada szereg funkcji i własności, poprawiających parametry obsługi wywołań/rozmów, wpływających na podnoszenie wydajności i poziomu zarządzania w obrębie dowolnej organizacji. Należą do nich m.in.: możliwość korzystania z terminali ISDN, korzystanie z trybu konferencyjnego przez 6 rozmówców jednocześnie ( po rozszerzeniu maksymalnie 59), komunikaty tekstowe i głosowe, muzyka podczas oczekiwania na połączenie, telefoniczna książka numerów, funkcje przenoszenia rozmów oraz wygodne telefony z programowalnymi klawiszami funkcyjnymi i wyświetlaczami tekstowymi.

Do systemu podstawowego można dodawać wiele opcjonalnych funkcji, tworząc w ten sposób rozwiązania dostosowane do najbardziej specyficznych wymagań.  Do zbioru tych funkcji należą:

  • zintegrowane bezprzewodowe numery wewnętrzne, zapewniające całkowitą mobilność na danym terenie,
  • rozwiązanie realizujące funkcje telefonicznego centrum obsługi w oparciu o systemy automatycznego rozdziału wywołań ACD (Automatic Call Distribution), nadzoru i kontroli CCS (Call Centre Supervisor) - rozwiązanie takie jest stosowane w firmach, których działalność opiera się na świadczeniu różnorodnych usług telefonicznych,
  • zaawansowany system komunikatów głosowych - przeznaczony dla zautomatyzowanego dostępu zewnętrznego i nadzoru, oraz inne aplikacje poleceń i wiadomości głosowych, jak również zintegrowany system muzyki podczas oczekiwania na połączenie MOH (Music On Hold),
  • komputerowo-telefoniczne pakiety integracyjne CTI (Computer Telephony Integration), które łączą komputery osobiste i sieci komputerowe z systemem telefonicznym w celu zwiększenia wydajności oraz upowszechnienia informacji,
  • opcje sieciowe, które umożliwiają wykorzystanie systemów typu BusinessPhone jako integralnej części prywatnych, cyfrowych, sieci telefonicznych,
  • specjalizowane systemy obsługi gości przeznaczone dla zastosowań w miejscach takich jak: hotele, centra konferencyjne, szpitale itp.
Charakterystyka systemu

BusinessPhone 50 jest centralną jednostką komutującą oraz sterującą, na bazie której są budowane różne rozwiązania systemów łączności - realizowane za pomocą telefonów, dodatkowych kart dla analogowych i cyfrowych numerów wewnętrznych, analogowych i cyfrowych linii łączących z centralą nadrzędną oraz modułów oferujących funkcje specjalne

takie jak: komunikaty głosowe, połączenia ISDN, komunikacja bezprzewodowa, integracja komputerowo-telefoniczna oraz łączenie central abonenckich w sieci prywatne.

Wersja podstawowa systemu BusinessPhone 50 składa się tylko z dwóch kart, które tworzą kompletny i ekonomiczny system telefoniczny, atrakcyjny ekonomicznie nawet dla tych firm, które wykorzystują jedynie 8 numerów wewnętrznych.

System centralny

BusinessPhone 50 jest systemem modularnym, można rozpoczynać jego eksploatację od małego systemu podstawowego, który następnie może być stopniowo rozbudowywany do wymiarów, które będą spełniały aktualne wymagania i potrzeby użytkownika.

System BusinessPhone 50 mieści się w jednej małej obudowie wyposażonej w pięć gniazd (slotów), w których umieszcza się moduły sprzętowe, tworzące system liczący od 8 do 64 numerów wewnętrznych. Obudowa ta mieści również wewnętrzny zasilacz impulsowy oraz pozwala na dołączenie zewnętrznej akumulatorowej jednostki podtrzymującej zasilanie lub innego, dodatkowego, źródła zasilania zewnętrznego DC. System BusinessPhone 50 jest doskonałym rozwiązaniem dla firm, dla których kompletny biurowy system telefoniczny składa się tylko modułu centralnego (pole komutacyjne) oraz z wielofunkcyjnej płyty MFU (Multi Functional Unit), będącej kombinacją cyfrowych łączy miejskich, analogowych i cyfrowych numerów wewnętrznych wraz z funkcjami komunikatów głosowych. Pozostałe trzy gniazda w obudowie są wolne, co pozwala na swobodne powiększanie pojemności systemu lub zwiększanie jego funkcjonalności.

System może być powiększany w podanych poniżej modułach:

  • cyfrowe numery wewnętrzne w ilości 8, 16 lub 32 - abonentów na karcie,
  • analogowe numery wewnętrzne w ilości 8 lub 16 - abonentów na karcie,
  • analogowe łącza prowadzące do centrali nadrzędnej w liczbie 4 lub 8 - linii na karcie,
  • 4 lub 8 dwukanałowych łączy dostępu podstawowego ISDN - BA (Basic Access),
  • łącza 30-kanałowe ISDN dostępu pierwotnego PRA (Primary Rate Access),
  • cyfrowe 30-kanałowe łącza miejskie z funkcją kanałowej sygnalizacji skojarzonej CAS (Channel Associated Signalling).

Możliwe konfiguracje alternatywne

Moduły sprzętowe oraz oprogramowanie tworzące system BusinessPhone 50 pozwalają na jego rożnorodne konfigurowanie. System może pracować jako:

  • centrala abonencka obsługiwana przez operatora, w której operator/recepcjonista indywidualnie obsługuje poszczególne połączenia,
  • centrala abonencka pracująca bez operatora w trybie "key system", w którym rozmowy przychodzące mogą być odbierane przez wyznaczone lub przez wszystkie numery wewnętrzne,
  • kilka central abonenckich - kilka firm lub oddziałów firmy korzysta z jednej wspólnej centrali abonenckiej lub z systemu pracującego w trybie "key system", zachowując niezależne działanie numerów wewnętrznych oraz oddzielne linie i numery wewnętrzne
  • dowolna kombinacja spośród powyżej wymienionych trybów.

Poza tym dostępne są różne pakiety sieciowe, BusinessPhone Networking, które pozwalają na tworzenie firmowych (korporacyjnych), cyfrowych, sieci telefonicznych i transmisji danych, łączących różne lokalizacje. Można tworzyć konfiguracje z biurem nadrzędnym lub bez, można też ustalać wspólne plany numeracji.

Konsola operatora

Konsola operatora systemu BusinessPhone jest specjalnym aparatem telefonicznym, który umożliwia ciągłą kontrolę przychodzących i wychodzących wywołań/rozmów oraz pokazuje stan systemu na 5 wierszowym wyświetlaczu LCD. Dostęp do najczęściej wykonywanych funkcji operatora, możliwy jest po przyciśnięciu tylko jednego klawisza, co zapewnia osiemnaście klawiszy o stałym przyporządkowaniu funkcji oraz trzy klawisze programowalne. Cztery klawisze programowe "soft keys", w połączeniu z wyświetlaczem, zapewniają dostęp do szeregu dodatkowych funkcji. Do konsoli operatora można dołączyć do czterech paneli klawiatury, co daje w sumie 68 programowalnych klawiszy.

Do góry | Dalej »

Usługi

Downloads

 

Strony Informacyjne

Sklep internetowy

Biznes Onet

Kultura Zabytki

Pogoda Onet

Wypoczynek Informator

Ericsson- filary telekomunikacji

Poleć stronę:

 

Teraz zapraszamy
Państwa
także do zakupów
ON-LINE