Centralki Ericsson/Aastra
BusinessPhone
50
BusinessPhone
250
BusinessPhone
128i
Telefony Dialog cyfrowe
Telefony Dialog Analogowe
Cordless-Dect / IP Dect
Telefony Dect
/ IP Dect
Telefony IP
Centralki Panasonic
KX-TEA308
KX-TES 824
KX-TEM824
KX-TDA100
KX-TDA200
Telefony Dalekiego Zasięgu
EnGenius Ep801
EnGenius Ep802
Słuchawka
EP800H
Anteny
Bramki GSM
Analogowe
Isdn
Voip
Taryfikacja
Bufory BU
Aplikacje
Zestawy
Domofony do central
Helios
Helios IP
Sprzęt używany
|
Opieka serwisowa systemów telefonicznych i okablowania |
Jeśli
potrzebujesz stałego nadzoru nad twoją centralą lub nad całym systemem
telefonicznym i instalacją kablowa w Twojej firmie zleć nam te czynności. Umowa konserwacyjna
daje Ci gwarancję szybkiej reakcji na awarie, zapewnia dostęp do sprzętu
zastępczego, umożliwia zmiany programowe systemu za pośrednictwem
modemu bez konieczności każdorazowego przyjazdu, a jeśli potrzebujesz
dodatkowo obsługi twojego programu bilingowego to też jest możliwe. Sam
możesz stworzyć algorytm naszego działania dopasowując naszą pracę do
Twoich potrzeb. Koszty opieki serwisowej szybko się zwracają, kiedy
chodzi o zachowanie stałej łączności w Twojej firmie. Centrale Ericsson/Aastra
jak żadne inne doskonale rokują na przyszłość, posiadają możliwości
pełnego zastosowania IP co w 100% zaspokaja obecną tendencje do
przejścia na systemy telefonii Voip. Wiele firm wymienia centrale na IP
bez potrzeby ponieważ wystarczy niewielka modernizacja i w prosty sposób
można uzyskać
pełną funkcjonalność
Voip. Z naszego doświadczenia wynika, że wielki wpływ na kosztowną wymianę
systemu mają osoby, które nie są odpowiednio przeszkolone i nie znają
możliwości posiadanego systemu. Wymiana na alternatywne rozwiązanie IP z
zachowaniem większości funkcji to poziom sprzętu Cisco. Nasza firma zawsze podejmuje wysiłki, aby wymiana
centrali była ostatecznością. |
|
Naprawa serwis
Czasami nawet najlepszy sprzęt
potrafi spłatać figla. Poniższe
zdjęcie pokazuje awaryjną sytuacje centrali telefonicznej, gdzie system
jest w stanie zawieszenia. Lokalny administrator mimo, że został
przeszkolony do obsługi podstawowej nie jest w stanie poradzić sobie z
taką sytuacją, gdyż wiedza informatyczna jaka posiadał była
niewystarczająca w dziedzinie telekomunikacji, poza tym nie posiadał
żadnego sprzętu diagnostycznego ani wyposażenia awaryjnego. Nasz serwis
w takich sytuacjach dokładnie wie co robić. Stała umowa serwisowa
zabezpiecza naszych klientów przed tego typu kłopotami. Jeżeli centrala
zostaje uszkodzona poważnie nie tracimy czasu na diagnostykę,
natychmiast przywozimy sprzęt zastępczy i szybko uruchamiamy, aby czas
przerwy był jak najkrótszy, w takiej sytuacji możemy przywrócić pełną
sprawność nawet w ciągu 2 godzin.
Następnie
już na spokojnie diagnozujemy uszkodzenia, naprawiamy niesprawne
elementy i podmieniamy w czasie, gdy instytucja nie pracuje. Wiele firm
podpisuje umowy konserwacjne z instalatorami, którzy nie maja
wystarczające wiedzy do obsługiwanych systemów, dlatego zanim zaprosisz
instalatora do opieki nad Twoim system sprawdź jego kwalifikacje. Wielu z nich w
sytuacjach kłopotliwych zwraca się do nas o pomoc, choć wydawało się, że
sobie poradzą. Ze względu na konieczność utrzymania serwisu na
odpowiednim poziomie zaprzestajemy obsługi firm na zasadach
serwisów doraźnych
|
|
Serwis
okablowania telefonicznego
Nadal wiele firm korzysta z oddzielnego okablowania
do sieci telefonicznej i oddzielnego do sieci komputerowej. Nasze
inżynierskie doświadczenie pozwala na serwis obu systemów okablowania.
Nie jest dla nas żadną tajemnica opieka nad starego typu łącznicami
telefonicznymi ani nad nowocześniejszymi głowicami na łączówkach
standardu KRONE. Zmodernizujemy dla Państwa okablowanie stosownie do
potrzeb i budżetu, będziemy wstanie diagnozować usterki okablowania
wykonanego przez nas lub przez inna firmę |
|
|
Sieci strukturalne
Obecnie większość firm korzysta już z rozwiązań okablowania
strukturalnego,
które charakteryzuje się uniwersalnością zastosowania. Taki system
pozwala na wykorzystanie sieci w dowolny sposób. Można zestawić
połączenia telefoniczne standardzie ISDN, cyfrowym PABX lub analogowym,
można łączyć telefon IP oraz komputery z prędkością na jaką pozwala
zainstalowany sprzęt i kategoria kabli. Dodatkowo centrale telefoniczne
montujemy w szafach na uchwytach rack lub jeżeli centrala nie posiada
odpowiedniego systemu montażu 19'' adaptujemy w taki sposób aby
centrala mogła być zamknięta w szafie. Wykonujemy okablowanie stosownie
do zapotrzebowania dla róznych kategori : 5e, 6 i 7. |
|
|
Aparaty telefoniczne i akcesoria
Serwisujemy w ramach umowy wszystkie akcesoria używane w sieciach
telefonicznych. Do nich należą telefony analogowe, cyfrowe,
bezprzewodowe DECT, bezprzewodowe dalekiego zasięgu EP801, bramki GSM,
Faksy, rejestratory rozmów, taryfikatory, bufory, czytniki, bramofony,
stacje DECT, akcesoria do kontroli dostępu, modemy i wiele innych |
|
|
|
|
Zapytaj o
szczegóły
serwis@telsat.net.pl |
| | | |