info@telsat.net.pl

   

           Telekomunikacja dla Twojej Firmy                      tel.  22 292 55 00

                                                                    Sklep internetowy ::  Strona Główna  ::  Logowanie  ::  Usługi  ::  Kontakt  ::  Linki  ::  Pobierz pliki

Produkty

Konserwacja, serwis i modernizacje central telefonicznych Ericsson Aastra

Centralki Ericsson/Aastra

   BusinessPhone 50
  
BusinessPhone 250
  
BusinessPhone 128i
  
Telefony Dialog cyfrowe
  
Telefony Dialog Analogowe
  
Cordless-Dect / IP Dect
  
Telefony Dect / IP Dect
   Telefony IP

Centralki Panasonic

   KX-TEA308
  
KX-TES 824
  
KX-TEM824

   KX-TDA100
   KX-TDA200

Telefony Dalekiego Zasięgu

   EnGenius Ep801
   EnGenius Ep802
   Słuchawka  EP800H
   Anteny

Bramki GSM

   Analogowe
   Isdn
   Voip

Taryfikacja

   Bufory BU
   Aplikacje
   Zestawy

Domofony do central

   Helios
   Helios IP


Sprzęt używany

Opieka serwisowa systemów telefonicznych i okablowania

Jeśli potrzebujesz stałego nadzoru nad twoją centralą lub nad całym systemem telefonicznym i instalacją kablowa w Twojej firmie zleć nam te czynności. Umowa konserwacyjna daje Ci gwarancję szybkiej reakcji na awarie, zapewnia dostęp do sprzętu zastępczego, umożliwia  zmiany programowe systemu za pośrednictwem modemu bez konieczności każdorazowego przyjazdu, a jeśli potrzebujesz dodatkowo obsługi twojego programu bilingowego to też jest możliwe. Sam możesz stworzyć algorytm naszego działania dopasowując naszą pracę do Twoich potrzeb. Koszty opieki serwisowej szybko się zwracają, kiedy chodzi o zachowanie stałej łączności w Twojej firmie. Centrale Ericsson/Aastra jak żadne inne doskonale rokują na przyszłość, posiadają możliwości pełnego zastosowania IP co w 100% zaspokaja obecną tendencje do przejścia na systemy telefonii Voip. Wiele firm wymienia centrale na IP bez potrzeby ponieważ wystarczy niewielka modernizacja i w prosty sposób można uzyskać pełną funkcjonalność Voip. Z naszego doświadczenia wynika, że wielki wpływ na kosztowną wymianę systemu mają osoby, które nie są odpowiednio przeszkolone i nie znają możliwości posiadanego systemu. Wymiana na alternatywne rozwiązanie IP z zachowaniem większości funkcji to poziom sprzętu Cisco. Nasza firma zawsze podejmuje wysiłki, aby wymiana centrali była ostatecznością.

Naprawa serwis

Czasami nawet najlepszy sprzęt potrafi spłatać figla. Poniższe zdjęcie pokazuje awaryjną sytuacje centrali telefonicznej, gdzie system jest w stanie zawieszenia. Lokalny administrator mimo, że został przeszkolony do obsługi podstawowej nie jest w stanie poradzić sobie z taką sytuacją, gdyż wiedza informatyczna jaka posiadał była niewystarczająca w dziedzinie telekomunikacji, poza tym nie posiadał żadnego sprzętu diagnostycznego ani wyposażenia awaryjnego. Nasz serwis w takich sytuacjach dokładnie wie co robić. Stała umowa serwisowa zabezpiecza naszych klientów przed tego typu kłopotami. Jeżeli centrala zostaje uszkodzona poważnie nie tracimy czasu na diagnostykę, natychmiast przywozimy sprzęt zastępczy i szybko uruchamiamy, aby czas przerwy był jak najkrótszy, w takiej sytuacji możemy przywrócić pełną sprawność nawet w ciągu 2 godzin. Następnie już na spokojnie diagnozujemy uszkodzenia, naprawiamy niesprawne elementy i podmieniamy w czasie, gdy instytucja nie pracuje.  Wiele firm podpisuje umowy konserwacjne z instalatorami, którzy nie maja wystarczające wiedzy do obsługiwanych systemów, dlatego zanim zaprosisz instalatora do opieki nad Twoim system sprawdź jego kwalifikacje. Wielu z nich w sytuacjach kłopotliwych zwraca się do nas o pomoc, choć wydawało się, że sobie poradzą. Ze względu na konieczność utrzymania serwisu na odpowiednim poziomie zaprzestajemy obsługi firm na zasadach serwisów doraźnych

Serwis okablowania telefonicznego

Nadal wiele firm korzysta z oddzielnego okablowania do sieci telefonicznej i oddzielnego do sieci komputerowej. Nasze inżynierskie doświadczenie pozwala na serwis obu systemów okablowania. Nie jest dla nas żadną tajemnica opieka nad starego typu łącznicami telefonicznymi ani nad nowocześniejszymi głowicami na łączówkach standardu KRONE. Zmodernizujemy dla Państwa okablowanie stosownie do potrzeb i budżetu, będziemy wstanie diagnozować usterki okablowania wykonanego przez nas lub przez inna firmę
 

Sieci strukturalne

Obecnie większość firm korzysta już z rozwiązań okablowania strukturalnego, które charakteryzuje się uniwersalnością zastosowania. Taki system pozwala na wykorzystanie sieci w dowolny sposób. Można zestawić połączenia telefoniczne standardzie ISDN, cyfrowym PABX lub analogowym, można łączyć telefon IP oraz komputery z prędkością na jaką pozwala zainstalowany sprzęt i kategoria kabli. Dodatkowo centrale telefoniczne montujemy w szafach na uchwytach rack lub jeżeli centrala nie posiada odpowiedniego systemu montażu  19'' adaptujemy w taki sposób aby centrala mogła być zamknięta w szafie. Wykonujemy okablowanie stosownie do zapotrzebowania dla róznych kategori : 5e, 6 i 7.
 

Aparaty telefoniczne i akcesoria

Serwisujemy w ramach umowy wszystkie akcesoria używane w sieciach telefonicznych. Do nich należą telefony analogowe, cyfrowe, bezprzewodowe DECT, bezprzewodowe dalekiego zasięgu EP801, bramki GSM, Faksy, rejestratory rozmów, taryfikatory, bufory, czytniki, bramofony, stacje DECT, akcesoria do kontroli dostępu, modemy i wiele innych

Zapytaj o szczegóły serwis@telsat.net.pl
 
 
Usługi

Downloads

 

Strony Informacyjne

Sklep internetowy

Biznes Onet

Kultura Zabytki

Pogoda Onet

Wypoczynek Informator

Ericsson- filary telekomunikacji

Poleć stronę:

 

Teraz zapraszamy
Państwa
także do zakupów
ON-LINE