info@telsat.net.pl

   

           Telekomunikacja dla Twojej Firmy                      tel.  46 855 89 84 

                                                                    Sklep internetowy ::  Strona Główna  ::  Logowanie  ::  Usługi  ::  Kontakt  ::  Linki  ::  Pobierz pliki

Produkty

HOSPITALITY

Centralki Ericsson/Aastra

   BusinessPhone 50
  
BusinessPhone 250
  
BusinessPhone 128i
  
Telefony Dialog cyfrowe
  
Telefony Dialog Analogowe
  
Cordless-Dect / IP Dect
  
Telefony Dect / IP Dect
   Telefony IP

Centralki Panasonic

   KX-TEA308
  
KX-TES 824
  
KX-TEM824

   KX-TDA100
   KX-TDA200

Telefony Dalekiego Zasięgu

   EnGenius Ep801
   EnGenius Ep802
   Słuchawka  EP800H
   Anteny

Bramki GSM

   Analogowe
   Isdn
   Voip

Taryfikacja

   Bufory BU
   Aplikacje
   Zestawy

Domofony do central

   Helios
   Helios IP


Sprzęt używany

 Inne usługi  Opis systemu  Funkcje obsługi gości  Dane techniczne  

Hospitality
Specjalny cyfrowy system telefoniczny przeznaczony dla doskonałej obsługi gości

Troska o gości - hotelowych, uczestników konferencji czy pacjentów szpitala - to głównie poziom ich obsługi. Rozwiązanie o nazwie BusinessPhone Hospitality jest specjalnym systemem telefonicznym zaprojektowanym w taki sposób, aby zapewniał obsługę najwyższej jakości. Nie ma znaczenia, czy chodzi tu o hotel, ośrodek wypoczynkowy, szpital, centrum konferencyjne czy pensjonat dla emerytów - system ten pozwala zwiększyć wydajność pracy personelu oraz podnieść poziom oferowanych usług.


BusinessPhone Hospitality jest cyfrowym systemem telefonicznym specjalnie zaprojektowanym do użytkowania w miejscach, w których liczy się przede wszystkim obsługa gości - w hotelach, centrach konferencyjnych, ośrodkach wypoczynkowych lub pensjonariuszy - w szpitalach, pensjonatach. 

System BusinessPhone Hospitality posiada szereg specjalistycznych funkcji takich jak: funkcja rejestracji gości (przyjazd, wyjazd), monitorowanie stanu pokojów, telefoniczne budzenie, funkcja "nie-przeszkadzać" oraz blokowanie telefonów gości. W skład systemu wchodzą również stanowisko recepcji, oraz wygodne w użytkowaniu i oferujące wiele możliwości, aparaty telefoniczne dla personelu i gości. Omawiany system zawiera również funkcje zaawansowane, dostępne zazwyczaj tylko w systemach znacznie większych i znacznie droższych. Zaliczymy do nich: zintegrowany system telefonii bezprzewodowej, inteligentny system obsługi komunikatów głosowych oraz całą gamę, dodatkowych usprawnień, podnoszących poziom usług. 

Ważną i charakterystyczną cechą systemu - jest jego modularna i łatwa do rozbudowy struktura, która czyni go opłacalnym dla każdej firmy, począwszy od małego motelu oferującego podróżnym 10 pokoi, aż po duży, 300 pokojowy, hotel. 

System obsługujący zarówno biznesmenów jak i turystów
Niezależnie od tego, czy zaproszeni goście przebywają w ośrodku w interesach czy dla odpoczynku, system BusinessPhone Hospitality może zostać dostosowany do ich potrzeb. Umożliwia kontakt z otaczającym światem zawsze wtedy, gdy potrzebują tego jego użytkownicy lub też blokuje go umilając chwile relaksu. 

System BusinessPhone Hospitality pomaga zindywidualizować i podnosić poziom oferowanych usług. Począwszy od tego, że personel obsługujący zawsze zna nazwiska swoich gości, a skończywszy na tym, że można przekazywać, z inteligentnego systemu komunikatów, wiadomości w preferowanym przez gościa języku.

Przebywający w ośrodku biznesmeni docenią na pewno funkcje telefonicznych " osobistych sekretarek", docenią również możliwość korzystania ze środków łączności w dowolnej chwili i miejscu jaką oferują im, zintegrowane z systemem, telefony bezprzewodowe. Dotyczy to także funkcji typu DDI (Direct Dialling Inward) - bezpośredniego wybierania numerów wewnętrznych, która pozwala, dzwoniącym z zewnątrz abonentom, na bezpośrednie łączenie się z pokojami gości. 

Wypoczywający goście będą na pewno doceniali łatwość, z jaką system zapewnia im dostęp do, oferowanych w ośrodku, usług i informacji. Doceniać będą również charakterystyczną cechę tego systemu polegającą na wykorzystywaniu w komunikacji ich ojczystego języka. Natomiast gościom przebywającym z dziećmi, dodatkowe, chwile spokoju zapewni funkcja "monitorowania" dzieci oraz "kid call" (funkcja telefonu alarmowego zaprojektowanego dla dzieci). 

System służący Tobie i Twojemu personelowi
BusinessPhone Hospitality ma szereg zaawansowanych funkcji komunikacyjnych, tworzących skuteczne i wydajne narzędzia - przeznaczone dla Ciebie i Twojego personelu oraz ułatwiające oferowanie usług najwyższej jakości. 

Telefony bezprzewodowe, funkcje przywoływania oraz przekazywania komunikatów pomiędzy numerami wewnętrznymi - pozwalają, będącym w ciągłym ruchu, użytkownikom na stałe utrzymywanie kontaktów. Inteligentna funkcja obsługi komunikatów pozwala na zautomatyzowanie wielu usług oferowanych gościom (takich jak m.in. dostarczanie informacji na żądanie), dając w ten sposób personelowi więcej czasu na obsługę osobistą. Dołączone, do pulpitu recepcji, linie ISDN mogą przekazywać informacje wewnętrzne i zewnętrzne, korzystając z takich funkcji jak wideo-konferencje czy transmisja danych (internet). 

Opis systemu
System BusinessPhone Hospitality składa się z aparatów telefonicznych o specjalnej konstrukcji - przeznaczonych dla gości, recepcji i administracji oraz ze specjalnych zintegrowanych funkcji "obsługowych" - dołączonych do, modularnej, głównej platformy systemu BusinessPhone. Takie rozwiązanie pozwala na zbudowanie systemu, który będzie precyzyjnie dopasowany do rzeczywistych i aktualnych potrzeb użytkownika.

Rozwiązanie o nazwie Hospitality może być, w dowolnej chwili, uzupełnianie typowymi funkcjami systemu BusinessPhone takimi jak: zestawianie połączeń o najniższym koszcie LCR (Least Cost Routing) oraz zintegrowane komunikaty głosowe przekazywane bezprzewodowo. Można również dodawać podsystemy typu BusinessPhone Networking (pakiet sieciowy BusinessPhone) i Call Centre (centrum połączeniowe) oraz interfejsy wielu różnych dodatkowych pakietów usługowych korzystających z komputera PC, takich jak np. systemy zarządzania ośrodkiem określonego typu.

Telefony w pokojach dla gości

Aparaty telefoniczne znajdujące się w pokojach gości, w systemie BusinessPhone Hospitality, zostały zaprojektowane specjalnie pod kątem łatwości obsługi. Zamiast zmuszania gości do programowania określonych sekwencji, klawisze z odpowiednimi symbolami zapewniają łatwy, jedno-klawiszowy, dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji, takich jak np. budzenie. 

Telefony w pokojach gości mają po kilka klawiszy konfigurowalnych wraz ze wskaźnikami LED. Klawisze te umożliwiają dostęp do najczęściej używanych funkcji, które można skonfigurować w taki sposób, aby służyły do konkretnych celów. Typowymi funkcjami są tu: dostęp do linii zewnętrznej, oczekiwanie na wiadomość, funkcja "nie przeszkadzać", budzenie oraz łączenie się z recepcją, restauracją lub z operatorem, "room service" (sprzątanie). Znajdujący się w aparacie głośnik pozwala na obsługę aparatu, bez konieczności trzymania w ręku słuchawki, odsłuchiwanie wiadomości przeznaczonych dla grup odbiorców, przywoływanie oraz usługi typu muzyka w tle czy przekazywanie informacji. Aparat pozwala również na bardzo łatwe odczytywanie wiadomości.

Analogowy, hotelowy aparat telefoniczny ma dodatkowe przyłącze pozwalające na dołączenie komputera np. typu laptop w celu odebrania lub nadania poczty elektronicznej, korzystania z zasobów internetu.

Telefony w recepcji oraz w administracji

Pracę personelu recepcyjnego oraz administracyjnego ułatwiają specjalne aparaty telefoniczne, które umożliwiają obsługę wezwań, oraz korzystanie z funkcji informacyjnych, za pomocą przyciśnięcia jednego klawisza. 

W małych hotelach, motelach, ośrodkach - cyfrowy aparat telefoniczny znajdujący się w recepcji, może spełniać rolę komputera recepcyjnego, ponieważ automatyzuje wiele zadań obsługi gości, włącznie z rejestracją gości (przyjazd i wyjazd), rachunkami, obsługą komunikatów, budzeniem oraz informacją o stanie pokojów. 

Aparaty telefoniczne systemu BusinessPhone przeznaczone dla recepcji oraz operatora mają klawisze menu "programowalnego", ponad 40 klawiszy programowalnych lub o ustalonych funkcjach (większość ze wskaźnikami typu LED), mikrofon dla obsługi typu "hands free" oraz wewnętrzny głośnik. Telefon recepcyjny ma 120-znakowy wyświetlacz, telefon operatora ma wyświetlacz ze 160 znakami. Oba telefony oferują również przekazywanie wiadomości głosowych i tekstowych pomiędzy pozostałymi telefonami należącymi do systemu. Można również dołączyć dodatkowo do czterech paneli, każdy z 17 programowalnymi klawiszami wraz ze wskaźnikami typu LED.

System BusinessPhone Hospitality posiada również telefony przeznaczone do użytku przez personel administracyjny lub - jako telefony grzecznościowe - w recepcji, restauracji czy barze, przez gości hotelowych lub zewnętrznych.

Telefon w wersji standardowej wyposażony jest w 15 klawiszy funkcyjnych, cztery klawisze podwójnego przeznaczenia oraz wewnętrzny głośnik i 40-znakowy wyświetlacz. W wersji podstawowej posiada 10 klawiszy o ustalonych funkcjach i jeden klawisz programowalny. 

Wszystkie telefony cyfrowe oraz telefony analogowe typu DIALOG 3145/6 (wersja hotelowa) mają wskaźniki LED informujące o nadesłanej i oczekującej na odczyt wiadomości.

Funkcje obsługi gości

Check-in/check-out - zameldowanie/wymeldowanie - zapamiętuje informacje takie jak: data przyjazdu i wyjazdu, nazwisko gościa, status gościa (VIP itp.), używany przez gościa język oraz preferowana metoda płacenia rachunku.

Informacje o gościach mogą być pokazywane na wyświetlaczu telefonu recepcyjnego zawsze w chwili, gdy pojawiają się rozmowy łączone do lub z pokoju gościa. W chwili przyjazdu gościa, telefon w jego pokoju jest odblokowany. 

W chwili wyjazdu, zaprogramowane dla tego gościa, funkcje zostają skasowane i telefon w pokoju zostaje ponownie zablokowany. Funkcja wymeldowania kasuje również funkcję poczty głosowej gościa - następuje automatyczny odczyt wszystkich, nie odczytanych do tej pory, wiadomości. Można również wydrukować listę rozmów telefonicznych, przeprowadzonych przez gościa i skumulowanych kosztów połączeń przeliczonych na miejscową walutę.

  • Room status monitoring - monitorowanie stanu pokoju - zapisuje informację o tym, czy pokój jest "posprzątany", "nie posprzątany" "dostępny" lub "niedostępny". Stan pokoju można więc sprawdzić z telefonu w recepcji. Taka informacja może być aktualizowana bezpośrednio z telefonu znajdującego się w pokoju gościa - na przykład sprzątaczka, po skończeniu pracy, może przekazać wiadomość, że pokój jest już posprzątany.
  • Room matching - ten sam numeru pokoju i telefonu - wewnętrzne numery telefoniczne mogą mieć te same numery co pokoje, w których się znajdują.
  • Wake-up call - budzenie - możliwe do zaprogramowania z telefonu w pokoju gościa lub z przez recepcję.
  • Blocking of room-to-room calls - blokada rozmów pomiędzy pokojami - zapobiega możliwości rozmów pomiędzy pokojami, blokuje rozmowy łączone w określonych godzinach lub dla określonych numerów wewnętrznych.
  • Telephone locking - blokowanie telefonu - pozwala gościowi na wprowadzenie z klawiatury specjalnego kodu osobistego w celu zablokowania telefonu, co zapobiega korzystaniu z tego telefonu przez inne osoby.
  • Differentiated access rights - zróżnicowane prawa dostępu - gościom można przyporządkować różne stopnie poziomu dostępu do funkcji telefonu oraz do miejsc docelowych dla połączeń wychodzących.
  • Do-not-disturb - "nie przeszkadzać" - rozmowy łączone do pokoju gościa zostają przekazane do innego ustalonego numeru wewnętrznego np. recepcji, pod którym dzwoniący może zostawić wiadomość.
  • Direct indialling - wybieranie bezpośrednie - umożliwia bezpośrednie połączenie z numeru zewnętrznego z telefonem w pokoju gościa.
  • Service keys - klawisze serwisowe - klawisze na aparacie telefonicznym, w pokoju gościa, mają łatwe do zrozumienia ikony oznaczające dostęp do konkretnych usług ("room service", recepcja, itd.) - występują w standardowej konfiguracji.
  • Integrated directory - zintegrowana książka telefoniczna - personel ma szybki i łatwy dostęp do potrzebnych numerów zapisanych w wewnętrznej książce telefonicznej systemu. Numery mogą być zapisywane alfanumerycznie w celu ułatwienia wybierania nazwy abonenta.

Specjalne funkcje obsługi gości 

  • Bathroom alarm - alarm łazienkowy - przełącznik umieszczony w łazience wysyła sygnał alarmu do ustalonego numeru wewnętrznego np. recepcji lub do grupy numerów.
  • Door opener - otwieracz drzwi - pozwala personelowi administracyjnemu na zdalne sterowanie pracą zamka u drzwi z ich numerów wewnętrznych. 
  • Follow me - podążaj za mną - pokojowe mogą korzystać z tej funkcji w taki sposób, że można z nimi utrzymywać stały, bezpośredni, kontakt podczas ich przechodzenia z pokoju do pokoju.
  • Kid call - dzwonienie przez małe dziecko - po podniesieniu słuchawki telefon w pokoju gościa automatycznie wybiera określony hotelowy numer wewnętrzny, umożliwiając w ten sposób szybki kontakt pozostawionego w pokoju małego dziecka z dorosłym.
  • Babyphone - telefon pilnujący dziecko - pozwala na wykorzystanie telefonu w pokoju gościa dla celów "podsłuchiwania" małego dziecka, co jest możliwe na przykład z telefonu bezprzewodowego z dowolnego miejsca w hotelu.
  • External sensor - czujnik zewnętrzny - pozwala na pokazywanie na wyświetlaczu aparatu telefonicznego np. temperatury powietrza lub temperatury wody w basenie.
  • Multiple reception phones - kilka telefonów recepcji - umożliwia dostęp do wszystkich funkcji telefonu recepcji więcej niż jednemu pracownikowi.
  • Intercom and paging - interkom i przywołanie - wszystkie telefony z głośnikami mają funkcje interkomowe i przywoływania.

Zintegrowane komunikaty głosowe

Zintegrowany moduł głosowy systemu BusinessPhone dostarcza użytkownikom kolejne funkcje podnoszące poziom oferowanych usług:

  • Wake-up call with automatic voice announcement - budzenie z automatyczną zapowiedzią głosową - tekst budzenia jest przekazywany w wybranym przez gościa języku.
  • Text and voice messaging - komunikaty tekstowe i głosowe - pozwala personelowi i gościom na wysyłanie i odbieranie wiadomości głosowych i tekstowych, w przypadku budzenia oraz innych zapisanych informacji, mogą być one odtwarzane w języku wybranym przez gościa; personel obsługujący może również wysyłać i odbierać komunikaty tekstowe.
  • Voice information - informacja głosowa - zapewnia gościom, w każdej chwili, telefoniczny dostęp do informacji o możliwych usługach.

Zintegrowane telefony bezprzewodowe 

Z systemem BusinessPhone Hospitality można dodatkowo zintegrować system BusinessPhone Cordless (system łączności bezprzewodowej). Rozwiązanie takie sprawia, że personel dostępny jest w każdej chwili, a wyposażeni w telefony bezprzewodowe goście, mają zapewnioną ciągłą łączność i kontakt na terenie całego ośrodka. 

Współpraca z aplikacjami hotelowymi 

System BusinessPhone służy jako profesjonalna platforma dla wielu aplikacji hotelowych pochodzących od innych producentów. Aplikacje te można dodawać w celu usprawnienia codziennej pracy oraz czynności administracyjnych, występujących w czasie obsługi gości. Automatyzują one takie funkcje recepcji jak: zameldowanie i wymeldowanie gościa, rozliczanie rozmów, przygotowywanie rachunków i faktur dla gości, monitorowanie stanu pokojów oraz obsługę komunikatów. Stanowiska takie współpracują w pełni z oprogramowaniem typu BusinessPhone Hospitality, tworząc razem wysoko efektywne centrum administracyjne, sterowane z ekranu komputera. Informacje dotyczące pokojów i gości zapisane są w specjalnej bazie danych, do której dostęp możliwy jest poprzez prosty interfejs oparty na strukturze menu, na przykład w przypadku sprawdzania - czy występuje wolny pokój o konkretnym standardzie i typie. Pełną współpracę z takimi systemami umożliwia dwukierunkowy interfejs standardu V.24.

Wszystkie wspomniane powyżej funkcje systemu BusinessPhone Hospitality pozwalają na precyzyjne dopasowanie do konkretnych i aktualnych wymagań użytkownika.

Dane techniczne

Pojemność systemu

System BusinessPhone 250

  • Od 4 do 60 analogowych linii miejskich/łączy z centralą nadrzędną,
  • Od 4 do 24 łączy dostępu podstawowego ISDN (BA, 2B + D),
  • Jedno lub dwa łącza dostępu pierwotnego (PRA, 30B + D),
  • Od 20 do 300 numerów wewnętrznych
  • Maksymalnie trzy telefony dla operatorów,
  • Do 40 agentów, do ośmiu grup ACD (automatycznego rozdziału rozmów/wywołań),
  • Maksymalnie 210 bezprzewodowych numerów wewnętrznych oraz 60 radiowych stacji bazowych.

System BusinessPhone 50

  • Od 4 do 16 analogowych linii miejskich/łączy z centralą nadrzędną,
  • Od 4 do 8 łączy dostępu podstawowego ISDN (BA, 2B + D),
  • Jedno łącze dostępu pierwotnego (PRA, 30B + D),
  • Od 8 do 64 numerów wewnętrznych
  • Maksymalnie trzy stanowiska operatorów,
  • Do 40 agentów, do ośmiu grup ACD (automatycznego rozdziału rozmów/wywołań),
  • Maksymalnie 25 bezprzewodowych numerów wewnętrznych oraz 4 radiowe stacje bazowe.

Obudowy systemów

System BusinessPhone 250

  • System mieści się, zależnie od pojemności - w jednej, dwu lub trzech obudowach, montowanych na ścianie, średnia pojemność jednej obudowy wynosi około 100 numerów wewnętrznych,
  • Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 435 mm x 260 mm x 300 mm,
  • Masa: 19,2 kg (przy pełnym wyposażeniu).

System BusinessPhone 50

  • System mieści się w jednej obudowie montowanej na ścianie, o pojemności 64 numerów wewnętrznych,
  • Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 500 mm x 400 mm x 155 mm,
  • Masa: 13 kg (przy pełnym wyposażeniu).

Zasilacz

  • Zasilacz sieciowy: 220 - 240 V ą 10%, z korekcją współczynnika mocy,
  • Awaryjny zasilacz (akumulatorowy): -48 V, napięcie stałe, +8 V/-5 V.

Analogowe linie miejskie/łącza z centralą nadrzędną

  • Maksymalna rezystancja linii: 2 000 ? przy -48 V, prąd stały,
  • Sygnalizacja impulsowa: stosunek sygnał/przerwa: 33/67 ms lub 40/60 ms,
  • Sygnalizacja tonowa (DTMF): zgodna z zaleceniem ITU-T Q.23/Q24

Cyfrowe linie miejskie/łącza z centralą nadrzędną 

  • Kanałowa sygnalizacja skojarzona (CAS) interfejs 2 Mbit/s zgodny z zaleceniami ITU-T G.703 oraz G.704,
  • CAS R2 zgodnie z zaleceniem ITU-T Q.421-424,
  • Interfejsy ISDN zgodnie z zaleceniami ITU-T I.430 (BA), I.431 (PRA), I.440, I.450, I.441, I.451, G.703 (PRA), G.704 (PRA), ETSI CTR3 (BA) oraz CTR4 (PRA) i specyfikacjami AUSTEL 

Cyfrowe sieci korporacyjne

  • Możliwość definiowania do 1000 węzłów sieci korporacyjnej,
  • Łączenie sieci korporacyjnej z trasą pierwszego wyboru i do trzech tras alternatywnych.
  • Łącza analogowe korzystające z sygnalizacji w pętli E&M.,
  • Łącza cyfrowe z dostępem podstawowym (2B + D, 128 kb/s), dostępem pierwotnym (30B + D, 2 Mb/s), Interfejs Q (linia dzierżawiona z sygnalizacją QSIG)  Interfejs T (komutowana linia publiczna ISDN)

Zintegrowany system komunikatów głosowych

  • Poczta głosowa, informacje głosowe i inteligentny system komunikatów,
  • Czas zapisu wiadomości: do 11 godzin i 30 minut
  • Do 300 skrzynek pocztowych.

Cyfrowe linie wewnętrzne

Maksymalna długość linii:
800 m. przy kablu o średnicy 0,5 mm.

Telefony cyfrowe

Wersja Basic (podstawowa):
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 79 mm x 159 mm x 233 mm,

Wersja Economyplus:
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 86 mm x 194 mm x 233 mm,

Wersja Standard:
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 86 mm x 194 mm x 233 mm,

Wersja Executive:
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 86 mm x 254 mm x 233 mm,

Panel operatora:
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 86 mm x 254 mm x 250 mm,

Panel klawiatury (dyrektorski i operatora):
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 67 mm x 87 mm x 226 mm,

Wersja opcjonalna - montowana na podstawce - pozwala na podłączenie magnetofonu, dodatkowej słuchawki oraz karty dźwiękowej PC. dodatkowy dostęp do sygnału dzwonienia/zajętości, 

Interfejs sygnałów alarmowych - montowany na podstawce - pozwala na podłączenie takich urządzeń jak alarmy łazienkowe.

Kolory:

  • Wersje Basic, Economyplus, Standard, Executive i panel z klawiszami: kolor biały (jasnoszary) oraz czarny (ciemnoszary),Wersja Operator: kolor biały.
  • Wersje telefonów Basic, Economyplus, Standard oraz Extensive mogą być również montowane na ścianie.

Analogowe linie wewnętrzne

  • Maksymalna rezystancja pętli (włącznie z aparatami telefonicznymi) 2 500 ?,
  • Zasilanie linii: 2 x 400 ?, -48 V DC lub 2 x 800 ?, -48 V DC,
  • Częstotliwość impulsowania: 10 Hz ą 10%,
  • Stosunek sygnał/przerwa: 33/67 ms lub 40/60 ms,
  • Sygnalizacja tonowa DTMF: zgodna z zaleceniem ITU-T Q.23,
  • Przywoływanie rejestru (funkcja flash, kalibrowana przerwa): 80-120 ms

Telefony analogowe

DIALOG 3105 (podstawowa):

  • Rozmiary (wysokość x szerokość x głębokość): 85 mm x 160 mm x 225 mm

DIALOG 3145 MW (średnia):

  • Rozmiary (wysokość x szerokość x głębokość): 85 mm x 195 mm x 225 mm
  • Wskazanie oczekującej wiadomości

DIALOG 3146:

  • Rozmiary (wysokość x szerokość x głębokość): 85 mm x 195 mm x 225 mm
  • Wskazanie oczekującej wiadomości oraz port danych.

Kolor:

  • Jasnoszary

Telefony tych typów mogą być mocowane na ścianie

Telefony bezprzewodowe

Aparat (słuchawka) bezprzewodowy typu DT 368:

  • Masa: 132 g (wraz z baterią i uchwytem),
  • Czas stanu oczekiwania (standby): 50 godzin,
  • Czas rozmów: 10 godzin

Aparat (słuchawka) bezprzewodowy typu DT 288:

  • Masa: 143 g (wraz z baterią i uchwytem),
  • Czas stanu oczekiwania (standby): 100 godzin,
  • Czas rozmów: 15 godzin

Parametry środowiskowe

  • Temperatura pracy: +5o C do +40o C,
  • Wilgotność względna: 15 - 80%,
  • Wytrzymałość na przebicia elektrostatyczne > 8 kV przy wilgotności względnej 30%, system spełnia wymagania normy IEC 801-2.

Interfejs S linii ISDN

Zgodny z zaleceniami ETSI i obsługuje:

  • Telefaks grupy 4,
  • Komputer PC z kartą ISDN,
  • Komputer PC z kartą ISDN i telefonem,
  • Adapter terminala,
  • Wideotelefon,
  • Telefon ISDN.

Przenoszone są tu następujące sygnały:

  • Mowa,
  • Nieograniczony sygnał cyfrowy o przepływności 64 kb/s,
  • Nieograniczona informacja cyfrowa (z tonami/zapowiedziami, 7 kHz),
  • Audio w paśmie do 3,1 kHz,
  • Wideo.

Maksymalny zasięg:

  • Krótka magistrala pasywna: do 250 m.
  • Przedłużona magistrala pasywna: do 500 m.

Interfejs systemowy

Szeregowy, dwukierunkowy interfejs standardu V.24 (RS-232) dla:

  • Dołączenia drukarki lub komputera PC w biurze głównym,
  • Możliwość współpracy z aplikacjami zewnętrznymi.

Spełnianie wymagań podawanych w normach

  • Poziom emitowanych zakłóceń radiowych zgodny z FCC 15J, CISPR22, VDE 0878 (wszystkie klasy B),
  • Kompatybilność elektromagnetyczna EMC zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej 89/336/EEC, normą ETS 6100-3-2
  • Przepięcia: zgodnie z zaleceniem ITU-T K.20 i K.21,

Do góry »

Usługi

Downloads

 

Strony Informacyjne

Sklep internetowy

Biznes Onet

Kultura Zabytki

Pogoda Onet

Wypoczynek Informator

Ericsson- filary telekomunikacji

Poleć stronę:

 

Teraz zapraszamy
Państwa
także do zakupów
ON-LINE